About Me

My Photo
I would classify myself as an artist. It took me a while to finally accept that monicker, but that's what I am; AN ARTIST!!! I have a wonderful hubs that supports my "talents" in most all avenues, except maybe when the credit card bill comes in the mail...LOL And I have 4 great kids and 5 beautiful grandchildren that I love to pieces. Come on by and sit a spell and "STAMP 'TIL YA CRAMP!!! & "CROP 'TIL YA DROP!!!"

Wednesday, April 11, 2012

ring a ding a ling.....

...and it's not Avon calling !!!!!

I created this one for the challenge at Haunted Design House.
This weeks challenge is HOMAGE TO HITCHCOCK.
Who doesn't know at least one A.H. movie.  
Soooo many classics!!!!
Can you guess which movie this one is based on????

Super easy, right???  
Yep....it's "Dial "M" for Murder".

I found these digi's online;
 the 50's man on the phone and the rotary phone dial.

I changed out the "6" dial and added the word "MURDER" and hand cut 
a red M out of red card stock....then added a few dimensionals on the back.
 I also used dimensionals on the dial itself and placed it on top of the man image.
 I used some black and silver embossing powder to create the grainy paper effect. 
I sprinkled it onto the card stock and heated from the underside of the paper so the 
heat gun wouldn't blow it away. I also embossed the finger stop on the dial.
Using some seam binding I created a faux telephone cord noose.
Adhered it to a metallic black card base.

~~~~~RRrrrrrriiiinnnnnnggggg~~~~~

I wouldn't answer that if I were you!!!!!
Bwahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!

Until later,  operators.......Gotta split.......TFL!!!!
Photobucket

6 comments:

ike said...

Eeeeeeek - you won't get ME answering that !!! Fabulous creation - very clever use of images and I like the cut-out 6 substitution. Thank you for joining us at Haunted Design House this week and would love to see you again :-D xxxx

DonnaMundinger said...

Great job with the theme Really creative, Crystal. thanks for playing with the Minions this week. xxD

Cgra said...

Oh, I love this!! So creative and spot on. You see it and you know exactly what it's for. Great job!

Andrea C said...

Fantastic work Crystal as usual classy and cool x

Jenn Borjeson said...

OMG this is so cool!!!!!! Love it!

Stef H (Glitterbabe) said...

hitchcock sure could have used AVON that's for sure - LOL.

love, love, love the card!

hugs :)