About Me

My photo
I would classify myself as an artist. It took me a while to finally accept that monicker, but that's what I am; AN ARTIST!!! I have a wonderful hubs that supports my "talents" in most all avenues, except maybe when the credit card bill comes in the mail...LOL And I have 4 great kids and 5 beautiful grandchildren that I love to pieces. Come on by and sit a spell and "STAMP 'TIL YA CRAMP!!! & "CROP 'TIL YA DROP!!!"

Monday, June 8, 2009

Then comes baby in a baby carriage.....

Remember that little ditty when you were kids.....I do. I thought that was an appropriate little saying since the last two post related to marriage, now this one is a baby carriage of sorts. This is for the color challenge that is going on over on the Squigglefly blog. The colors you need to use are kiwi kiss, pacific point and pink pirouette. If you dont have the colors, you can get pretty close I'm sure. You need to use a squigglefly image to be eligible to win though, but why wouldn't ya they have so much to choose from. Don't go just yet.....check out the other challenge that's going on t!!!

This one is a Whimsy Stamps Challenge blog card.... its a sketch challenge...see below!!!! You can use any stamps that you have for this challenge, just as long as you follow the sketch, but you can flip it , rotate it, turn it on its head if ya want...bwahahahahaha, just have fun!!!!!!.
With all the graduations going on this time of year I just had to make a grad duck....even though this is the first year in a long time that I didn't have to attend any graduations or parties..... I think the duck is very proud of himself, see him looking up at his mortar board...bwahahahahaha! The curlique clip was a gifty from my friend and one of my fellow whimsy gals. It just adds a little sumpin' sumpin'....Thanks, STEF!!!!!! My post kinda has a theme to it.... first you find love, then marriage, then babies and then your babies graduate and start their lives on there own, or at least you hope they are on their own....bwahahahahahaha. But they always seem to find that trail of bread crumbs back to you somehow. Kids....gotta love 'em!!!!

Until later, Challengers.........Gotta split......TFL !!!!!!!!!

BLOG SIG

13 comments:

Holly said...

Love these Crystal! I will have to find time to play in the challenge later on today. Your coloring is great, and I love that little graduation duck!

coldwaters2 said...

wow what two brilliant cards I love them both the colours and those images are awesome.

Hugs
Lorraine x

~*Joni said...

Soooo sweet Crystal! Don't remind me of that ditty, life goes so fast that it actually has true meaning. I love your coloring on both cards as always, and that Whimsy ducky is soooo cute! I have a couple of Whimsys, I'll definitely try out their sketch. Thanks for the inspiration Sugar!!! I left you a blog award (see my Sunday post) - well deserved.

Stef H (Glitterbabe) said...

wow. these are awesome. i STILL shake, rattle & roll - only now it's when i walk...... bwwahhhaaaa!

and it's sooo true about kids finding the breadcrumbs back home. hmmm, maybe i should pre-heat that oven!!!!

hugs,

Denise Clark said...

Crystal, you did an awesome job on these cards! I love them both. That duck with his graduation hat is just too cute!

Oh yes, I remember that little ditty! Every time a boy and girl made googly eyes at one another, someone would sing that song and tease, tease, tease! LOL Those were the days!

Boni Boutelle-Jones said...

WAYYYYYYYYYYY To CUTE!! Love the little grad cap!

Jacilynn said...

I love how you added the cap! So clever. Great card Crystal

Jaspere said...

These are great. Love the cap on the duck and you did great with the SF color combo.

sukes7 said...

brilliant card Crystal, love the image and colours luv sue x

Cheri Howard said...

What a great pair of card, Crystal - I love that grad duck!

Sara said...

Love your cards, I love how you colored the carriage.

TeresaW said...

I love the sentiment on the pram - so clever.

Vicki (basement stamper) said...

WOW!! These are both really fantastic cards!! I love the colors on the first card and your clever little idea with the sketch is so cute on the Whimsy card!! TFS! ;)