About Me

My photo
I would classify myself as an artist. It took me a while to finally accept that monicker, but that's what I am; AN ARTIST!!! I have a wonderful hubs that supports my "talents" in most all avenues, except maybe when the credit card bill comes in the mail...LOL And I have 4 great kids and 5 beautiful grandchildren that I love to pieces. Come on by and sit a spell and "STAMP 'TIL YA CRAMP!!! & "CROP 'TIL YA DROP!!!"

Sunday, May 17, 2009

Just monkeying around....

'Doling' out the information.....that monkey is going 'ape' over his computer. He must be chatting with Tarzan about 'swinging' by for a visit........ bwahahahahahahaha! Ok, enough with the monkey jokes...but its too fun!!! This was a freebie image from guess who????, yeah I thought you might already have guessed....the Great Dustin Pike...GDP for short. He is amazingly talented. Hope you are reading this GDP, because you are the 'top banana'. LOL
On another tangent.....ball season is over and I'm really going to miss it. It was the best season ever. Not only that... I made a bunch more new friends.... being the Team Mom/asst Coach, I was presented with a gift card from the parents....I was so not expecting it. You'll never guess where the gift card is from....nope, nada, nix, nil, niet, give up....LOL.....its from HOBBY LOBBY..... I can't wait to go spend it.
Ok, back to the card...if you havent already checked out GDP's stuff, you really need to. And the freebies, good googly moogly...... he's so awesome...!!! So, 'swing' by there and 'monkey' around his site a little and see what you will go 'ape' over...sorry couldnt help myself....
Until later, ape-ettes.....Gotta split (like a banana)....TFL!!!!!
BLOG SIG

6 comments:

~*Joni said...

I love the color choice Crystal! That light green works sooo perfectly for him!! :D You've been Pike-d I see. I have too. btw, there's a DP swap going on SCS, lmk if you want in!

Stef H (Glitterbabe) said...

Oh this is just fabulous! You should be GDP's #1 artist - after himself of course.

Congrats on the HL gift. I'll just bet you were the best coach ever!

P.S. Thanks for the More the Merrier link. Yes. That was it. Whew! At least I didn't "dream it up". LOL.

Hugs,

Vicki (basement stamper) said...

TEEHEE!! This is just too cute!! Beautiful coloring on your image!! :)

Linda B said...

Congrats on a great softball season! Glad they showed their appreciation for you. I like this card:)

June said...

Hi Crystal, its June from Soartful. Thought i had better let you know as i have moved the challenge to art freebies now. I just wanted to pop in and say hello and add myself to follow your blog from this addy.
Love this card its so cheeky and fun. I missed your work and glad to find you again
Hugs June xx

Jaspere said...

This is such and adorable card and so so fun.